Okulumuzda Uygulanan eTwinning Projeleri
2021-2022 eTwinning Projeleri
Nature's STEAM School
The aim of our project is to raise a new generation that protects our nature. While doing this, it is to use natural resources correctly and to find solutions to daily life problems with STEM skills. - Child and nature education Pollution of nature, felling of trees and fires, conscious consumer society, reduction of plastic use, ecological literacy - Facilitating students' learning with the use of technology -Our goal is to develop students' cognitive, psycho-motor, language, self-care, social-emotional skills through workshops.
SESLİ HARFLER HER YERDE
Bu proje, çocukların okur yazarlığa hazır bulunuşluklarını artırmak ile ilgili temel becerilerini, genellikle sözel dil, fonolojik farkındalık, yazı farkındalığı, alfabe ve harf bilgisi, sözcük bilgisi ve yazı yazma becerilerini ,özellikle sesli harfleri , etkinlikler ile Web 2 araçlarını derslerimize entegre ederek daha eğlenceli şekilde öğrenmeleri amacıyla kurulmuştur.
100 Güne 100 Kitap 5. Yıl
Projemizin 5. yılında kalite etiketine başvurma amacı taşımamaktadır. Platformda başladığımız binlerce çocuğa ve öğretmene ulaştırdığımız projemizin buradan devam etmesini istiyoruz.
DİJİTAL DÜNYA
Öğrencilerin dijital yeterlilik becerilerini geliştirmeyi hedeflediğimiz projemizde, değişik dijital araçları (Canva, Story Jumper, Padlet, Kahoot, Google Forum, Survey Monkey gibi) öğrenme ve uygulama, güvenli internet kullanımı, medya okuryazarlığı konusunda farkındalık edinmeleri amaçlanmaktadır. Ayrıca öğrencilerimizin dijital araçları kullanarak çalışmalar yapmalarını sağlayarak dijital araç kullanım becerilerini geliştirmek, medya okuryazarlığı ve dezenformasyon alanında araştırma ve uygulama becerilerini geliştirmek, öğrencilerimizde medya okur yazarlığı bilinci ve dijital yeterliliklerini arttırma alanında çalışmalar yapmayı hedefliyoruz.
Öğrencilerimizin Fen Teknoloji,Mühendislik,Matematik ve Sanat disiplinlerini kullanarak günlük hayatta problemlerle başa çıkarken farklı düşünme,çözüm arama,yaratıcılık,inovasyon ve sosyal becerilerinigeliştirmeyi ayrıca öğrendiğiklerini kullanılabilir hale getirmeyi hedefliyoruz. By using the disciplines of Science, Technology, Engineering, Mathematics and Art, we aim to improve our students' different thinking, solution seeking, creativity, innovation and social skills while coping with problems in daily life, and also to make what they have learned usable.
2020-2021 eTwinning Projeleri
DIGITAL STEM
What is media literacy for Children, its aims are to raise awareness of the positive and negative effects of mass media and social media. Media literacy; mass media, be available to have the ability to comprehend the messages correctly, the difference between the real world and the media world, people have the equipment gives the ability to individuals to recognize the boundary between the real world and the world created by the media. Using a design model with media education to raise awareness of our students by living by doing.STEM competencies ; information and Communication Technology (ICT) Literacy,learning and regeneration Skills creativity and innovation critical thinking and problem solving communication and collaboration Information, Media and technology Skills information literacy media literacy is to develop awareness. Providing collaborative products such as short film competition,Banner,newspaper,brochure preparation using Web 2 tools .
I LEARN BY CODING PLANTS (BİTKİLERİ KODLAYARAK ÖĞRENİYORUM)
Projemiz 3-6 yaş grubu öğrencilerini ilgilendiriyor. Gelişen teknoloji ile birlikte günümüzde kodlama büyük önem taşımaktadır.Amacı öğrencilerimizin okulda aldıkları kodlama becerilerini kullanarak bitkilerin büyümesini ,ihtiyaçlarını daha eğlenceli hale getirerek öğrenmelerini planlıyoruz. Kodlama eğitimi için gerekli olan bu becerilerin çocuklarımıza dijital ortam olmadan kazandırılması, okul ve sınıf ortamında kodlama eşliğinde, bitkilerin öğretilmesi, projemizin başlıca amacıdır.
2019-2020 eTwinning Projeleri
100 güne 100 kitap ( 3.yıl)
Okul öncesi öğretmenleri tarafından sınıfının yaş grubuna ve çocukların hazırbulunuşluğuna göre seçilen kitaplar çocuk sayısı kadar velilerden destek alarak alınır. Öğretmen kitaplara sayı vererek sınıfına uygun bir liste hazırlar. Çocuklar her gün mutlaka kendi sırasına gelen kitabı eve götürerek aileyle birlikte okur. Liste bitene kadar bu devem eder. Her öğretmen kendi sınıf mevcuduna göre gün ve sayı belirler. Birinci tur bittiğinde öğretmen 2. tura geçer. Öğretmen bu sırayı aksatmayacak şekilde takip eder. Çocuklara kaliteli kitaplar seçerek kitap okuma alışkanlığını ve bu sorumluluğu çocuklara kazandırır. yıl sonuna kadar ortalama 100 kitap aileler tarafından çocuklara okunmuş olur.
Kitabım Kütüphanen Olsun
5-11 yaş arası kitaplar sene başında yapılacak olunan bir anketle belirlenir ve belirlenen kitaplar öncelikle evde ailelerle daha sonra da belirlenen sıraya göre sınıfta sınıf öğretmeni tarafından okunur . Okunmuş olunan kitaplar kitap kumbaralarında biriktirilir ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce belirlenecek 3 (üç ) köy okulunda projeye katılan okullar tarafından kütüphane kurulur.
Adres:
MACUN MAH. MEKTEP SK. AKSU İLKOKULU VE ANAOKULU BLOK NO: 2 AKSU / ANTALYA
Telefon
02424263013